Zet je bedrijf te kijk met een bedrijfsfilm!

Een bedrijfsfilm is een geheel of gedeeltelijk in beeld gebrachte voorstelling van je bedrijf.

Het is je visitekaartje waarmee je bestaande of potentiële klanten een inkijk geeft in je bedrijf. Het toont aan je belanghebbenden wat je doet, hoe je tewerk gaat, wat je al gerealiseerd hebt en wat je nog wil realiseren. Hierdoor schep je vertrouwen en overtuig je je doelpubliek van je expertise.

Enkele voorbeelden van wanneer een bedrijfsfilm kan gebruikt worden;

  • vergaderingen met nieuwe klanten,
  • op handelsbeurzen en handelsmissies,
  • als introductie voor nieuwe werknemers,
  • op je website
  • sociale media.

De kostprijs van je bedrijfsfilm kan enorm variëren, afhankelijk van wat en hoe je je bedrijf wil in beeld brengen.
De volgende aspecten kunnen de kostprijs beïnvloeden:

Moet er slechts op 1 site gefilmd worden of zijn er verschillende filialen die in beeld moeten gebracht worden ?
Moeten er verschillende taalversies gemaakt worden of moet de film in verschillende talen worden ondertiteld ?
Zijn er speciale wensen zoals 3D-animaties of speciale effecten ?
Wens je gebruik te maken van luchtbeelden om een overzicht te geven van je ligging en de grootte van je bedrijfsoppervlakte ?
Moet er op gevaarlijke sites gefilmd worden ?

Wij overlopen alle aspecten met jou en bepalen op voorhand de kostprijs, de stijl en inhoud van je film.

Waarom elk bedrijf een bedrijfsfilm zou moeten hebben:







De meest geconsumeerde vorm van communicatie.

Volgens de statistieken zou tegen 2017 74% van alle internetverkeer video geworden zijn. Daarnaast is video niet alleen geliefd door de kijkers / consumenten maar het is ook enorm populair voor marketing doeleinden wegens talloze voordelen tegenover standaard tekstberichten. Bovendien kan een bedrijfsfilm op vele verschillende manieren creatiever zijn dan een presentatie of introtekst!

Verhoog je sales!

Volgens een recente studie van Video Rascal is 85% van de mensen meer geneigd een product aan te kopen na het zien van een bedrijfsfilm / product video. Voornamelijk een passage waarbij het product en de werking ervan uitgelegd wordt weet de potentiële consument vaak over de streep te trekken. Bovendien helpt het om een transparantere communicatielijn te trekken met alle stakeholders.

Geef je doelgroep meer info.

De gemiddelde persoon onthoudt slechts 10% van wat ze horen, terwijl dezelfde persoon tot wel 50% onthoudt van wat ze zien (studie van door Wharton Research Center). Wat kan dit betekenen voor uw bedrijf? Een eventuele verhoging van de mond-tot- mond reclame en dat is niet van de minste aangezien mond- tot -mond nog steeds de belangrijkste manier is waarop bedrijven klanten weten aan te trekken klanten.

Open-end helpt je graag met je bedrijfsfilms!

Met creatieve ideeën, innovaties en vastberadenheid

Ik wil meer weten!